[UNICODE]

මුල් පිටුව | බොදු පුවත් | කතුවැකිය | බෞද්ධ දර්ශනය | විශේෂාංග | වෙහෙර විහාර | පෙර කලාප | දහම් අසපුව | දායකත්ව මුදල් | ඊ පුවත්පත |

 

 

මහ සමුදුර උපමා කරමින් දේශිත සම්බුදු සසුනේ ආශ්චර්යවත් අද්භූත කරුණු

ලොව පහළ වූ විවිධ ඉගැන්වීම් අතර සුවිශේෂී ම ඉගැන්වීමක් ලෙස බෞද්ධ දර්ශනය පෙන්වාදිය හැකියි. එහි තිබෙන සුවිශේෂී කරුණු රාශියක් එක් කර ගනිමින් බොහෝ පිරිසක් බුදුසසුනට කැමැති බව තථාගතයන් වහන්සේ දේශනා කොට තිබෙනවා. ඔබ සෑම කෙනකුම සුර අසුර යුද්ධ පිළිබඳ අසා ඇති’ ඒ අතර සුර දෙවියන්ගේ නායකයා සක්‍ර දේවේන්ද්‍රයායි. සක්දෙවිඳු සෝවාන් වූ කෙනෙක්. ඊට හේතුව කර්මය, කර්ම ඵලය විශ්වාස කරන, පින්පව් විශ්වාස කරන ශ්‍රද්ධා, සීල, සුත ත්‍යාග, ප්‍රඥා වඩා එම තත්ත්වයට පත් වූ කෙනෙක් වීමයි. බොහෝ සම්මා දිට්ඨික දෙවිවරු සක් දෙවිඳුට පක්ෂපාතීව සුර දෙවියන්ගේ කොටසේ සිටී. එම දිව්‍ය ලෝකයේ ගැටුමට බර මිථ්‍යාදෘෂ්ටික මතවාදවලින් යුතු පිරිසක් ද සිටිනවා. ඔවුන් අසුරයන් ලෙස හඳුන්වනවා. සාමාන්‍ය කෙනකුට මෙය විස්තර කිරීමේ දී ඔවුන් කල්පනා කරයි නැටුමට බර, මිථ්‍යා මතධාරින් දෙවියන් අතරත් සිටිනවා ද යනුවෙන්. එසේ ඔවුන් දිව්‍ය ලෝකයේ ඉපදුණේ කෙසේද කියලා හිතෙන්න පුළුවන්. නමුත් මතක තබාගත යුතු කරුණ නම් බොහෝ පිරිසක් එනම් බෞද්ධ, අබෞද්ධ යන සෑම කෙනකුම දන් දීම, ගුණදම් පිරීම හා යහපත් වැඩ සිදු කරනවා. නමුත් මෙහි ඇති වෙනස නම් බොහෝ අබෞද්ධ, අන්‍යාගමික පිරිස් යහපත් කටයුතු සිදු කළාට ඔවුන් නිවන පිළිබඳ හෝ ධර්මය පිළිබඳ සම්බෝධයන් නොමැති වීමයි. එම කටයුතු සිදු කරයි. එවැනි පින් බලවත් වී බොහෝ පිරිස් දිව්‍ය ලෝකවල උප්පත්තිය ලබනවා. ඔවුන් බොහෝ වෙලාවට මෙකී අසුර පිරිස්වල ඉපදෙනවා. එවැනි අසුර නායකයකු වන පහාරාද අසුර නායකතුමා සමඟ සිදු කළ සාකච්ඡාවක් අංගුත්තර නිකායේ අට්ඨක නිපාතයේ ‘පහාරාද සූත්‍රය” තුළ අන්තර්ගතයි.


මැදින් අව අටවක

අප්‍රේල් 01 සඳුදා අ.භා. 09.07
අව අටවක ලබා 02 අඟහරුවාදා අ.භා. 08.05 ගෙවේ.
02 අඟහරුවාදා සිල්

පොහෝ දින දර්ශනය

Second Quarterඅව අටවක

අප්‍රේල්  02

Full Moonඅමාවක

අප්‍රේල්  08

First Quarterපුර අටවක

අප්‍රේල්  15

Full Moonපසළොස්වක

අප්‍රේල්  23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


මුල් පිටුව | බොදු පුවත් | කතුවැකිය | බෞද්ධ දර්ශනය | විශේෂාංග | වෙහෙර විහාර | පෙර කලාප | දහම් අසපුව | දායකත්ව මුදල් | ඊ පුවත්පත |

 

© 2000 - 2024 ලංකාවේ සීමාසහිත එක්සත් ප‍්‍රවෘත්ති පත්‍ර සමාගම
සියළුම හිමිකම් ඇවිරිණි.

අදහස් හා යෝජනා: [email protected]