Print this Article


දිවි මඟ සරසන ඉරුදින දහම් තක්සලාව

දිවි මඟ සරසන ඉරුදින දහම් තක්සලාව

දහම් පාසලක් ඇරඹීමෙන් සිර ගෙවල් සියයක් වැසෙන බව කිව යුතු ම කරුණකි. ඒතුළින් දහම් දැනුම පමණක් නොව විෂය බාහිර දැනුම මෙන් ම ඉගෙනුම ලබන ශිෂ්‍ය ශිෂ්‍යාවන් තුළ ආකල්ප, කුසලතා වැඩිදියුණු කර ගැනීමටට අවැසි මාර්ගය ද පෙන්වා දෙයි.

වර්තමාන සමාජය දෙස බලන කල දහම් පාසල් යන දරුවන් සමාජය තුළ දී විවිධ අපරාධ හා ක්‍රියාකාරකම් වෙත යොමු නොවන අතර ම ඒ දරුවන් සමාජය තුළ දී ද ඉතා ප්‍රසන්නවත් මෙන් ම සමාජයේ කැපී පෙනෙන ලෙස ඉස්මතු වී ඇත.

රටේ අනාගතය භාර ගැනීමට සිටින දරුවන් බුද්ධිමතුන් මෙන් ම ගුණවතුන්, නැණවතුන් බවට පත්විය යුතු ය. එහෙයින් පාසල් අධ්‍යාපනය මෙන් ම දහම් අධ්‍යාපනය ද නිසි වයසේ දී දරුවන්ට ලැබිය යුතු වේ. දහම් පාසල් ගුරුවරුන් වෙත ද විශේෂ වගකීමක්,වේ. ඒ ඉටු කළ යුතු කාර්යභාරය දහම් පාසල් දරුවන් වෙත දහම් දැනුම පමණක් ම නොව ඔවුනට යහපත් මාර්ගය ද පෙන්වාදීම ය. ඔවුන් දහම තුළින් පරිපූර්ණ වූ පුද්ගලයන් බවට පත් කර රටට දායාද කිරීම ය.

එවිට අපරාධ සහිත සමාජයක් බිහි නොවන අතර ම ඔවුන්ගේ ජීවිතය ද එමඟින් සාර්ථක වේ. මේ නිසා ඉරු දින දී බාහිර පන්ති හා විෂය බාහිර ක්‍රියාකාරකම් වෙනුවෙන් දරුවන් යොමු නොකොට දරුවන් දහම් අධ්‍යාපනය ලබන්නට දහම් පාසලට යොමු කළ යුතු ය.